Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.
Možnost namontování autobaterie přímo u vás doma.

Nemůžete nastartovat svůj vůz a nemůžete se k nám dostat jiným způsobem.

Zavolejte na tel. 377 526 620 a najdeme ideální řešení pro Vaši situaci.

Po domluvě přijedeme a nastartujeme váš vůz pomocným zdrojem.

Poté pomůžeme vybrat a namontujeme autobaterii, již na naší provozovně.

Jestliže již znáte vhodný typ autobaterie, je možné namontovat ji přímo u Vás.

Tyto služby poskytujeme jen v rámci města Plzně.

Účtujeme:

1) vámi vybranou autobaterii

2) poplatek za montáž a dopravu  550,- Kč

Možnost výkupu staré autobaterie. 

 

Podporuje mojeID

KONTAKTY

Mechanol s.r.o.
Sokolovská 79, Plzeň 323 14
Prokopova 598, Mirošov 338 43
tel: +420 377 526 620
napište nám
telefon Mirošov: 371 783 330

NOVINKY

arr3Výkup starých akumulátorů    Výkupní  ceny  olověných akumulátorů Kapacita aku Ah Cena Kč 5 -... arr3Servisní činnostNa našich provozovnách poskytujeme tuto servisní činnost:  Servisní úkony související s... arr3Proč baterii BannerProč baterie BANNER ?  · Více než 65ti-letá zkušenost z výroby olověných baterií · 140 různých... arr3Nastartování vozidlaNastartování vozidla. Možnost namontování autobaterie přímo u vás doma. Nemůžete nastartovat svůj... arr3Montáž denního svíceníMontáž denního svícení. Na našich provozovnách provádíme montáže přídavných světel na denní... arr3Oprava startéru, oprava alternátoruOprava startéru, oprava alternátoru vozidla. Na našich provozovnách provádíme opravy startérů a...

ZBOŽÍ V AKCI


TECHNICKÉ INFORMACE

Technické informace a poradenství

 

Včasná výměna baterie

U 93 % vozidel nastávají problémy se startováním neočekávaně. Tím Vám mohou navíc vedle výměny baterie vzniknout nesmírné problémy jako následek:

- zpoždění
- nebezpečí (např. pro ženy v noci)
- toho, že nevyzvednete včas dítě
- vysokých nákladů
- výpadku bezpečnostních kódů, poplašného zařízení, palubního     
počítače, blokace odjezdu,......

Cíl:   pomocí testu u obchodníka včasná výměna baterie.

Zvlášť upozorňujeme na:

to, že nové naprogramování elektroniky stojí 3 - 5násobek nové baterie !!

Výměna baterie ve vozidle bez přerušení napětí. Důležité, neboť mnoho spotřebičů ve vozidle vyžaduje permanentní zásobování energií.

např.: rádiový vysílač, kód rádia, zajištění proti krádeži, diagnostická paměť, centrální zamykání se může uzamknout, ...

1.  Vypněte veškeré spotřebiče.

2.  Spínací klíček přepněte do polohy, ve které funguje zapalovač.
(kontrola ! a nechte zapalovač zase vychladnout !!)

3.  Připravte si startovací napájecí generátor (booster) Banner.

4.  Zástrčku startovacího napájecího generátoru zasuňte do zapalovače.

5.  Odpojte baterii vozidla. Pozor: nejprve záporný, pak kladný pól.
Kladná svorka se nesmí dotknout kostry - nebezpečí zkratu !!
(svorku můžete izolovat pomocí plastového sáčku)

6.  Dejte novou baterii do vozidla a připojte ji (v opačném pořadí jako při odpojování), vytáhněte zástrčku startovacího napájecího generátoru a odpojte ho.

Nabíjení akumulátoru

Základní pravidla techniky nabíjení u manuálních nabíječek (empirické pravidlo)

-> empirické pravidlo » 2 x I20 nebo 10 % kapacity
např.   36 Ah -> 3,6 A
88 Ah -> 8,8 A

Kdy je nabíjení ukončeno?

*     Nabíjení je ukončeno, když se odběr proudu baterie blíží nule nebo zůstává (po dobu min. 45 minut) konstantní.

*      U W-nabíječek spadne ampérmetr takřka na nulu.

*      Automatické nabíječky mají indikátor nabití baterie.

Baterie se nedá nabít - je zsulfatizovaná

Když nadměrně stoupá napětí baterie (ca. 15 V) nebo když neteče proud, nelze již baterii kvůli sulfataci nebo mechanickému přerušení nabíjet.

U automatických nabíječek bez voltmetru a ampérmetru skočí ukazatel ihned na "nabito".

 

Důležité rady výrobce:

- baterie musí být provozována v nabitém stavu (min. 12,50 V na svorkách u 12V baterie, hustota elektrolytu je min. 1,25 g/cm3.

- hluboké a opakované vybíjení baterie pod úroveň 12,20V klidového napětí nebo pod úroveň hustoty elektrolytu 1,18 g/cm3 nevratně poškozuje baterii, snižuje její kapacitu a způsobuje vypadávání aktivní hmoty z desek  (zakalení a ztmavnutí elektrolytu).

- doporučujeme při výměně baterie nechat si zkontrolovat nabíjecí soustavu vozidla, zda-li vozidlo nemá v klidu nežádoucí trvalý odběr el. proudu.

- doporučujeme baterii dobíjet nabíjecím zdrojem, pokud vozidla po startu nenajezdí dlouhodobě v průměru více než 12km nepřetržitou jízdou.

 

Technologie AGM, GEL

 

I přes zdánlivou podobnost a přesto, že mnoho lidí považuje AGM baterie za gelové, existuj rozdíl mezi technologií AGM a GEL. Na této stránce vám jej přiblížíme.

Začněme u toho, co mají obě technologie společného. U obou se jedná o tzv VRLA akumulátor (valve-regulated lead–acid battery), tedy ventilem řízené baterie. Ventil zároveň slouží jako přetlaková pojistka, pokud se uvnitř baterie nahromadí nadlimitní množství plynu. U obou technologií nehrozí únik elektrolytu, obě technologie jsou odolné proti otřesům. Akumulátory na těchto technologiích jsou bezúdržbové. Snadno je poznáte tak, že nemají klasické šroubovací ventily pro dolévání. Pracují na principu tzv. kyslíkové rekombinace, je tak minimalizován únik plynů z baterie. Baterie jsou výkonnější při menší velikosti a váze.

Technologie AGM

Baterie typu AGM jsou absolutně bezúdržbovéodolné proti vytečení elektrolytu a bezpečné.Technologie AGM (absorbed glass mat) je technologie, při níž není v článcích mezi elektrodami elektrolyt v tekuté formě, ale je nasáklý v netkané tkaníně ze skelných vláken(tzv. separátor, odděluje vzájemně kladné a záporné elektrody). Baterie postavené na této technologii jsou velmi výkonné, mají výborné nabíjeccí charakteristiky, to znamená, že při vybití je mnohem snažší a rychlejší je nabít a také jsou velmi dobře odolné proti cyklické zátěži(nabíjení a vybíjení).

Baterie na technologii AGM jsou vhodné pro náročné použití, do moderních aut, která mají nadstandardní elektrickou výbavu. Také jsou vhodné do vozidel vybavených funkcí Start&Stop (tzn. za jednu jízdu musí baterie mnohokrát nastartovat motor během okamžiku), včetně funkce regeneračního nabíjení, tedy rekuperace brzdné energie.

Výhody technologie AGM

  • absolutně bezúdržbové
  • odolné proti vytečení elektrolytu
  • vysoce výkonné
  • vhodné do vozů se systémy Start&Stop s regeneračním brzděním
  • odolná proti otřesům
  • možnost umístění i v náklonu včetně umístění v kabině řidiče (neuniká žádný plyn)
  • nízké samovybíjení
  • lepší výkon pro krátkodobé startovací proudy (vyšší startovací proudy)
  • zvýšená odolnost při cyklickém zatížení
  • delší životnost

Nabíjet baterie typu AGM lze pouze nabíječi, které mají režim pro nabíjení akumulátorů AGM/GEL.

 

Technologie GEL

Hlavní rozdíl oproti technologii AGM je ve formě elektrolytu. Konstrukce gelových akumulátorů je podobná klasickým zalitým akumulátorům. Obsahuje sestavu kladných a záporných elektrod. Elektrolyt je však vázán v křemičitém gelu (nikoliv v separátoru jako u AGM). Výhodou je nižší citlivost na vyšší provozní teploty, vyšší kapacita při snížené hmotnosti akumulátoru i nízká hladina samovybíjení. Rovněž je omezen únik elektrolytu a jedná se o bezúdržbové akumulátory.

Výhody technologie GEL

  • absolutně bezúdržbové
  • odolné proti vytečení elektrolytu
  • velmi výkonné
  • prodloužená životnost
  • odolná proti otřesům
  • možnost umístění i v náklonu
  • nízké samovybíjení
  • vyšší odolnost v cyklické zátěži proti běžným akumulátorům
  • delší životnost proti běžným akumulátorům

Nabíjet baterie typu GEL lze pouze nabíječi, které mají režim pro nabíjení akumulátorů AGM/GEL.

Výměny motorového oleje

Na provozovně v Plzni provádíme výměny motorového oleje.

Po objednání termínu výměny na telefoním čísle 377 526 620 provádíme výměnu motorového oleje a olejového filtru.  Nejdéle do 1,5 hodiny.

 

V nabídce máme  oleje od renomovaných výrobců PETRO-CANADA, MOGUL.