Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.
Možnost namontování autobaterie přímo u vás doma.

Nemůžete nastartovat svůj vůz a nemůžete se k nám dostat jiným způsobem.

Zavolejte na tel. 377 526 620 a najdeme ideální řešení pro Vaši situaci.

Po domluvě přijedeme a nastartujeme váš vůz pomocným zdrojem.

Poté pomůžeme vybrat a namontujeme autobaterii, již na naší provozovně.

Jestliže již znáte vhodný typ autobaterie, je možné namontovat ji přímo u Vás.

Tyto služby poskytujeme jen v rámci města Plzně.

Účtujeme:

1) vámi vybranou autobaterii

2) poplatek za montáž a dopravu  350,- Kč

Možnost výkupu staré autobaterie. 

 

Podporuje mojeID

NOVINKY

arr3Ochrana osobních údajů e-shopu Mechanol.cz Společnost Mechanol s.r.o., se sídlem Prokopova 598 33843 Mirošov, IČ 05653118, registrována v... arr3Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely diskuzních příspěvků a komentářů Udělujete tímto souhlas společnosti Mechanol s.r.o., se sídlem Mirošov, Prokopova 598, IČ... arr3Výkup starých akumulátorů    Výkupní  ceny  olověných akumulátorů Kapacita aku Ah Cena Kč 5 -... arr3Servisní činnostNa našich provozovnách poskytujeme tuto servisní činnost:  Servisní úkony související s... arr3DORUČENÍ ZBOŽÍ DO 4HODIN PO MĚSTĚ PLZEŃDORUČENÍ ZBOŽÍ DO 4HODIN PO MĚSTĚ PLZEŃ DORUČOVÁNÍ AUTOBATERIÍ KURÝREM (zboží do 20kg nebo... arr3FormulářeFormulář pro odstoupení od kupní smlouvy, pokud jste si objednali špatnou baterii, prosím postupujte... arr3Dárkové poukazyDárek pro Vaše blízké .. darujte poukaz na nákup nové autobaterie dle vlastního výběru. Platbu za... arr3Věrnostní programAktivovali jsme pro vás věrnostní program, za Vaše objednávky obdržíte v následujících nákupech... arr3Proč baterii BannerProč baterie BANNER ?  · Více než 65ti-letá zkušenost z výroby olověných baterií · 140 různých... arr3Nastartování vozidlaNastartování vozidla. Možnost namontování autobaterie přímo u vás doma. Nemůžete nastartovat svůj... arr3Montáž denního svíceníMontáž denního svícení. Na našich provozovnách provádíme montáže přídavných světel na denní... arr3Oprava startéru, oprava alternátoruOprava startéru, oprava alternátoru vozidla. Na našich provozovnách provádíme opravy startérů a... arr3Výměny motorového olejeNa provozovně v Plzni provádíme výměny motorového oleje. Po objednání termínu výměny na telefoním...

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 83 Kč
skladem
naše cena 2 060 Kč
skladem
naše cena 2 490 Kč
skladem

OBCHODNÍ PODMÍNKY
EET - informační oznámení

„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Všeobecná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.mechanol.cz.

Podáním závazné objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Kupující je zároveň dostatečně informován před vlastním odesláním objednávky o možnosti seznámit se s obchodními podmínkami a reklamačním řádem.

 

 


 

Objednané či zarezervované zboží lze převzít (odebrat) těmito způsoby:

  1. osobně, při návštěvě v naší provozovně
    více informací
  2. zasláním zboží přepravní službou PPL či TopTrans, zpravidla do druhého dne, je-li zboží skladem.
    (objednávky přijaté do 15:00 vyřizujeme ještě týž den, je-li zboží na skladě)
    Zboží rozesíláme po celém území České i Slovenské Republiky. Konkrétní cenu za dopravu se dozvíte před uzavřením objednávky. V sobotu a v neděli zboží nezasíláme.
  3. možnost zaslání naší přepravní službou (kurýrní služba v Plzni - dodání zboží do 4 hodin)

Úhradu za zboží lze provést následujícími způsoby:

  1. platbou hotově při převzetí zboží v naší provozovně
  2. bankovním převodemplatba předem (číslo účtu 115-3849690227/0100, variabilní symbol -  číslo objednávky)
  3. platba dobírkou přepravci - při převzetí zboží(TopTrans, PPL, naše přeprava)

 

Podmínky pro placení bankovním převodem:

  • Po odeslání objednávky proveďte on-line zadání bankovního příkazu.
  • Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti AGMO, a.s.
  • Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí zpracovatelů plateb ani jiných třetích stran.
  • Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.

Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s vyjímkou zpracovatelů plateb.

Pokud se Vám platba přes bránu Agmo, a.s. nezdaří, můžete provést platbu přímo na náš účet 115-3849690227/0100, var.symbol číslo objednávky, o této skutečnosti nás prosím informujte mailem nebo telefonicky, děkujeme.

 

 


 

Odstoupení od smlouvy uzavřené za použití prostředků dálkové komunikace

V souladu se zněním zákona č. 367/2000 má kupující právo odstoupit od smlouvy (v případě zásilkového obchodu) do 14 dní od převzetí zboží. 14ti denní lhůta začíná běžet dnem převzetí. Právo vrácení zboží ve lhůtě 14 dní je podmíněno nákupem zboží jako fyzické osoby (ne na IČO). V případě, že se rozhodnete využít výše uvedeného práva odstoupení od kupní smlouvy, žádáme Vás o dodržení níže uvedených podmínek a postupů. Formulář pro odstoupení od smlouvy zde.

 

  • Kontaktujte nás písemně, že žádáte o odstoupení od kupní smlouvy. Uveďte číslo objednávky, datum nákupu a variabilní symbol.
  • Zboží zabalte a zašlete zpět na naši adresu se všemi doklady, které jste s nákupem zboží obdrželi. Adresa pro zaslání: Mechanol s.r.o., Prokopova 598, Mirošov, 33843
  • Zboží zasílejte doporučeně a pojištěné (doporučujeme pojistit na hodnotu vraceného zboží), jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Zboží nikdy nezasílejte na DOBÍRKU. Zboží zaslané na dobírku nebude našimi pracovníky převzato. Náklady na dopravu vráceného balíku k nám hradíte Vy.
  • Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme bankovním převodem na Váš účet.
  • Náklady na dopravu od nás se k Vám vrací jen do výše nejnižší nabízené dopravy. Konkrétně Vám bude vráceno 89,-Kč. 

  • POZOR – pokud zasíláte zboží zpět, a nejste si jisti jakou přepravu zvolit, vždy se raději předem informujte u nás, naše zboží může svou povahou patřit do kategorie nebezpečného nákladu (např. nalité kyselinové autobaterie), a jako takové jej nelze zasílat standardními přepravními službami (PPL, ČP obchodní balík a podobně)

Kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu storno poplatek odpovídající stupni opotřebení objednaného zboží v případě vyexpedování zboží kupujícímu, kdy kupující zboží převezme a odstoupí od kupní smlouvy z důvodu uplatnění nároku na odstoupení od smlouvy v souvislosti se spotřebitelskou smlouvou dle ust. § 52 občanského zákoníku uzavřenou při použití prostředků komunikace na dálku, v případě že se jedná o spotřebitelskou smlouvu a jsou splněny podmínky pro odstoupení od smlouvy a zboží nelze prodat jako nové.

V případě poškozených polů, schránky baterie nebo vybití baterie se účtuje 20% srážka z prodejní ceny baterie.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět nebo bude uschováno v našem sídle za manipulační poplatek ve výši 1% prodejní ceny zboží za den uschování.

 


 

Reklamační řád 

Všeobecná ustanovení - Tento reklamační řád v souladu s ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále také jen občanský zákoník) a z.č. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, upravuje způsob a základní podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky uplatněna spotřebitelem. Je-li kupujícím podnikatel, pak v souladu s ustanovením z.č. 513/91 Sb., obchodní zákoník.- Reklamační řád se vztahuje na reklamace vad zboží, které je v záruční době nebo se jedná o rozpor s kupní smlouvou.
Záruka
Na všechny výrobky je poskytována záruční doba dle zákona (24 měsíců pro spotřebitele, 6 měsíců pro podnikatele). Jestliže se objeví vada výrobku v záruční době, zašlete výrobek spolu s dodacím listem a záručním listem(nebo kopií), který dokazuje zakoupení zboží v našem obchodě a jasně poukazuje na konkrétní typ zakoupené baterie. Dále zašlete strušný popis vad výrobku. Reklamace bude vyřízena do 30dnů.


Za oprávněně reklamované zboží je poskytována náhrada buď formou opravy, dodáním zboží nového nebo finanční náhradou, není-li možno jinak. Při zjevném poškození obalu zásilky doporučujeme zásilku od dopravce nepřevzít, neboť odpovědnost za škody při transportu nese přepravce, u kterého musí být škody neprodleně reklamovány. Náklady na neoprávněné reklamace jdou k tíži zákazníka.

Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba. Dále na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Za vadu nelze považovat změnu materiálu úměrnou délce užívání ani závady způsobené nesprávnou údržbou a používáním výrobku. Všechny zasílané výrobky procházejí pečlivou kontrolou.

 

Informace pro spotřebitele
o mimosoudním řešení spotřebitelského vzniklého sporu
V souladu s § 14 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů Vás (spotřebitele) jako prodávající informuji, že náš spotřebitelský spor z kupní smlouvy / smlouvy o dílo, který se nepodařilo mezi našimi stranami urovnat přímo může vyřešit subjekt mimosoudního řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy a/nebo smlouvy o dílo.
Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce (webová adresa je http://www.coi.cz). Kontaktní údaje jsou :

Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR

adresa Štěpánská 15, 120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz

Web: https://adr.coi.cz/cs nebo http://www.coi.cz

Kupující - spotřebitel má možnost v případě sporů z uzavřené kupní smlouvy využít evropskou platformu pro řešení sporů on-line (dále jen „platforma pro řešení sporů“). Platformu pro řešení sporů zřídila Evropská komise za účelem nezávislého, nestranného, transparentního, efektivního, rychlého a spravedlivého řešení sporů on-line mezi spotřebiteli a podnikateli.

Platforma pro řešení sporů je dostupná na: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ (řešení spotřebitelských sporů on-line podle nařízení (EU) č. 524/2013).

Návrh spotřebitele na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu lze podat písemně nebo ústně do protokolu anebo elektronicky prostřednictvím on-line formuláře uvedeného na internetových stránkách České obchodní inspekce, podepsaný uznávaným elektronickým podpisem nebo zaslaný prostřednictvím datové schránky osoby, jež návrh podává. Za podmínky, že je návrh do 10 dnů potvrzen, popřípadě doplněn jedním ze způsobů uvedených ve větě první, je možno jej podat pomocí jiných technických prostředků, zejména prostřednictvím telefaxu nebo veřejné datové sítě bez použití uznávaného elektronického podpisu. U pověřeného subjektu lze návrh podat písemně nebo elektronicky prostřednictvím on-line formuláře uvedeného na jeho internetových stránkách.

Právní úpravu mimosoudního řešení spotřebitelského sporu najdete v §§ 20d - 20y zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající v něm určí podmínky a rozsah prodloužené záruky. Autobaterie a motobaterie jsou zasílány se záručním listem, který je třeba při reklamaci předložit.

Rozpor s kupní smlouvou
Pokud se vada projeví v prvních 6 měsících od převzetí plnění, považuje se za vadu, která existovala již v době převzetí věci, pokud se neprokáže opak či to neodporuje povaze věci. V takovém případě má kupující právo volby řešit odstranitelnou vadu mimo standardní záruční opravu i výměnou věci za bezvadnou. Není-li takový postup možný, má kupující nárok na přiměřenou slevu nebo může od smlouvy odstoupit.
Pokud jste obdržel/-la od našeho zásilkového obchodu jiný výrobek, než jste si objednal/-la (neúmyslná záměna při balení výrobků) , nebo jste obdržel/-la výrobek vadný, zašlete nám jej zpět nepoužitý, nepoškozený a v původním obalu spolu s dodacím listem (nebo jeho kopií), na který uveďte popis vad. My Vám bezplatně zašleme výrobek správný (resp. nezávadný).

Při reklamaci se postupuje dle platného reklamačního řádu firmy www.mechanol.cz.

 


 

Ochrana osobních údajů

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb a nejsou předávány třetí straně. Uzavřením kupní smlouvy (nákupem v internetovém obchodu www.mechanol.cz) kupující bere na vedomi se zpracováním svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, adresa elektronické pošty, telefonní číslo. V případě nákupu jako právnická osoba také identifikační číslo, daňové identifikační číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“). Kupující dále souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem dodavatele na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení dodavatelem na elektronickou adresu kupujícího. Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak že zašle emailovou zprávu na mechano.info@seznam.cz 

 

 

Uvedení do provozu za sucha nabitého akumulátoru svěřte odbornému servisu!